Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Ποιος είπε οτι οι τυφλοί δεν βλέπουν ονειρα;



Και σήμερα ξύπνησα με την σκέψη μου σε εσένα και αυτο το μεσημεράκι της Κυριακής που συνηθίζουν να ειναι πιο ζεστά... Λες να σε ονειρεύτηκα;
Δεν θυμάμαι κανένα όνειρο. Μονο τους εφιάλτες και θελω να δακρυσω.
Πως ειναι άραγε να σε ονειρεύονται; Πρέπει να ειναι πολυ γλυκό αλλα δεν βλεπω να μαθαίνω...

 Μα τι ειναι τελικά τα όνειρα αγαπητό μου ημερολόγιο;
Αποθυμενα, κρυφές επιθυμίες, στόχοι, ντροπιαστικα θελω, καταγραφές στο υποσυνηδειτο, προβλέψεις, προίκονομιες, μηνύματα, σημάδια και προειδοποιήσεις;
Ή σκεψεις πριν κοιμηθείς που προβάλλονται σε εικόνες οταν κλείνεις τα ματια;

 Και να ηταν μονο εικόνες. Όλοι είχαμε αυτο το όνειρο που το συνόδευαν όλες μας οι αισθήσεις. Που σηκωθήκαμε απο το κρεβάτι να ελέγξουμε αν ολα ειναι εντάξει. Η καρδια χτυπούσε γρηγορότερα, ένιωθες ζεστασιά, πίεση, μυρίζες καπνό και γευόσουν αλκοόλ και δεν σε ξυπνουσε τιποτα; Ηταν λιγο πριν βγει ο ήλιος...
Σαρεσε; Θα ήθελες να το ξανάνιωσεις; Αρκετά πυκρογλυκο για δεύτερη φορά.
Ασε που θα γινόταν συνήθεια και θα χανόταν η μαγεία. Μα με την δεύτερη φορά;
Ναι, με την δεύτερη φορά.

 Εσένα ποια ειναι τα όνειρα σου με τα ματια κλειστά; Με ανοιχτά; Έχουν μεγάλες διαφορές; Μήπως πρέπει να ασχοληθείς με αυτα που βλέπουμε οταν δεν κοιτάμε γύρω μας; Δεν ξερω... Μου φαίνεται πιο σωστό. Πιο σημαντικό. Πιο βαθύ αλλα και πιο δύσκολο. ...ξερεις... Γιατι πρέπει να ειναι πολυ πιο βαρύ το όνειρο για να το θυμάσαι για καιρο. Σκέφτομαι να σε εχω δίπλα μου στο κομοδίνο αγαπητό ημερολόγιο. Οταν ξυπνάω απο τα όνειρα μου να τα σημειώνω μεσα σου, να μην τα ξεχάσω ποτε. Αλλα θα γεμίσεις με πεσμένα δόντια και το όνομα της.
Δεν μπορείς να φανταστείς πως ειναι να νιώθεις την αναπνοή της στο σβέρκο σου.
Πίστευα οτι θα τρελαθω. Αλλα θυμήθηκα πως οποίος τα εχει ήδη χαμένα δεν μπορει να τρελαθεί.

 Να σου κανω μια ερώτηση; Θα σου την κανω γιατι δεν μπορείς να μου το αρνηθείς έτσι κιαλλιος και το χρειάζομαι.
Η μέρα σου θα ηταν καλύτερη αν ξυπνουσες με έναν απαισιό εφιάλτη ή ενα πανέμορφο όνειρο; Γιατι στην τελική, τιποτα απο τα δυο δεν θα ειναι αλήθεια.
Γεμίζεις ή χάνεις κίνητρο. Καταλαβαίνεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου