Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Η Εμπιστοσύνη


 Εμπιστευσου, αγάπησε και μην φοβάσαι τίποτα. Πόσες φορές το ακολούθησα και πόσες εφαγα τα μούτρα μου; Αμέτρητες. Αλλα δεν γινεται να μην εχεις σοβαρές συζητήσεις και μυστικά με κανέναν.

 Έτσι, ανοίξου χωρίς να να ανοίγεσαι. Θα σου έλεγα τα πάντα.
Αν με ρωτούσες βέβαια, αλλα δεν το κανεις. Αν με κυνηγουσες έστω και λιγο. Δεν φοβάμαι να ειμαι ο εαυτός μου. Δεν φοβάμαι να φανερώσω καθε δήθεν μυστικό μου καθώς με το που το κανω θα εχω επίγνωση ότι θα εχω πάρει την ευθύνη γιατι αν  παραδοθώ θα είναι καθαρά δικό μου λάθος. Έτσι λοιπόν οταν αποκαλύπτω ένα μυστικό μου σε κάποιον, αυτο πλέον παύει να είναι για εμενα μυστικό. Οπότε αν το άτομο στο οποίο ανοίχτηκα με "καρφώσει", δεν θα με πονέσει. Ελπίζω στην ηθική και δίνω ευκαιρίες.

 Να μην εισαι ποτε σίγουρος για κανέναν. Μόνο για ένα άτομο μπορείς να εισαι σίγουρος. Αλλα μην παραμυθιαζεσαι και το βλέπεις παντου σε ξένα μάτια.
Όλοι ειναι ίδιοι μέχρι να σου πουν τα μυστικά τους. Ομως δεν το κανουν γιατι φοβούνται. Εξάλλου ποιος ειμαι εγω και τι εχω υπαρξει για αυτους ώστε να μου δώσουν κατι παραπάνω. Οταν ανοίγεσαι ομως εσυ σε αυτους, αυτοί πιστεύουν οτι μπορούν να κανουν το ιδιο. Οχι παντα, κάποιες φορές σε καρφώνουν αμέσως αλλα αξίζει την προσπάθεια. Ανοίγεσαι λοιπον. Ο άλλος χαλαρώνει. Γίνεται και αυτός ξεχωριστός. Ο εαυτός του. Και μετά απο εκείνο το σημείο σου δείχνει και αυτός εμπιστοσύνη. Αλλα για να δούμε. Εμένα δεν με νοιαζει αν με προδωσεις, αν το κανω εγω πως θα νιώσεις ομως; 

Και ετσι νιώθεις δύναμη. Γιατι ειναι δύναμη να γνωρίζεις τον άλλον. Όσες φορές το εχω καταφέρει δεν εκανα κατάχρηση. Θελω απλα να τους μάθω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου