Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Τι θα μου πεις για τα ρολόγια;


 Και για πες, για τι θα μιλήσουμε σήμερα;
Κάτσε κάτσε, πως θα μιλήσουμε; Αφου εσυ μονο ακούς αγαπητό ημερολόγιο.
Και εγω έτσι συνήθιζα να κανω.. Και τωρα το κανω, απλα πλέον παίρνω και διαλύματα για να μιλάω στον εαυτο μου. Το οτι μιλάω στον εαυτο μου δεν σημαίνει οτι μιλάω μόνος μου ε;

 Ίσως αν μιλούσες να μου εδινες καμμιά συμβουλή που δεν μου εχει δώσει κανεις άλλος. Τι να κανω; Να σου ζωγραφίσω στόμα; Η μήπως να φανταστώ πάλι τι θα μου έλεγες; Πραγματικά δεν εχω ιδέα. Οι απαντήσεις ποικίλουν απο το "άντε γαμησου" στο "τα πας υπέροχα, συνέχισε". Μα δεν μπορώ να πάρω συμβουλές απο κανέναν. Είτε το άτομο παραείναι αδιάφορο, παραείναι ευγενικό μαζί μου για να μην με "πληγώσει" ή δεν με γνωρίζει αρκετά καλα... Αλλα αυτο ειναι φυσιολογικό. Ουτε εγω με γνωρίζω. Με μαθαίνω πάραυτα μέρα με την μέρα, ώρα με την ώρα, λεπτό το λεπτό.... Τικ τοκ

 Σου αρέσουν τα ρολόγια; Δεν θα έπρεπε. Δεν τα χρειάζεσαι.
Εσυ εισαι για παντα και για καθε στιγμή. Απο την άλλη ομως εγω τα λατρεύω.
Το στυλ τους, το κύρος τους, την άποψη τους. Σου μιλάνε για το άτομο απο το οποίο φοριουνται. Φωνάζουν ασταματητα... Τικ τοκ τικ τοκ

Βαθιά ηρεμία στο τικ
Πνιγμος στο τοκ
Και λούπα

 Μα πόσο τα χρειαζόμαστε εμείς οι ίδιοι; Χωρις αυτα, τι;
Θα αργουσαμε στο ραντεβού και θα τρώγαμε απόλυση αλλα ακομα και τωρα που πηγές στην ώρα σου στο ερωτικο σου ραντευουδακι η γκομενα σε έστησε.
Και τι αλλο τα θελουμε τα ρολόγια; Α ναι. Να κρατάμε χρονο, να θέτουμε όρια ώστε να μπορούμε να τα καταριψουμε και τέλος... Τα ωράρια. Λεωφορείων,τραίνων, πλοίων, αεροπλάνων, γιατι δεν έχουμε όλοι αμάξια και καράβια.
Αλλα όλοι έχουν ρολόι. Απο 2€ εώς και συν 5-6 μηδενικά στο πίσω μέρος. Ε και;

 Χωρις αυτα ή θα ήρεμουσαμε τελείως ή θα τρελενομασταν εντελώς.
Εξαρτάται απο τις προτεραιότητες του καθενός. Και φυσικά ο σημαντικότερος λόγος ύπαρξης του ειναι για να δείξεις πόσο απαθής εισαι στο άτομο το οποίο σου μιλάει. Πως;
 Κοιτάς το ρολόι μπροστά στην μάπα τους επίμονα, κοιτά τι ώρα πήγε πρέπει να φύγω. Εχω δουλειές, πράγματα και ανοιχτούς λογαριασμούς να κλείσω. Γεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου