Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Αλλάζοντας ύπαρξη



 Ποιον κοροιδευεις, εμενα; Μπορει. Με τοσο ψέμα δεν ξερω ποιον να πιστέψω. Δεν πιστεύω ούτε εμενα. Τις υποσχέσεις που έδωσα στον εαυτό μου. 
Με ψεύτικες υποσχέσεις πάντα πληγώνεται κάποιος, αλλα οταν τις κανεις σε εσενα τον ιδιο; Ποιον στεναχωρεις; Ποιον σκοτώνεις, ποιος πονάει, ο παλιός σου εαυτός; 
  
Αλλάζω καθε δευτερόλεπτο που περνάει, και ποιες ειναι οι αποδείξεις για τις σκέψεις που έκανα πριν λίγα δευτερόλεπτα; Πως θα δείξω οτι υπήρξα και έτσι, τωρα που πέθανα; Ποιος θα μου πει οτι δεν λέω ψέμματα; Μιας και οι σκέψεις μου σπάνια γίνονται πράξεις μου. Δεν μπορω να με πιστέψω αν δεν με πιστεύει κανεις. 

 Πεθαινω τικ, ξαναπεθαινω τακ, αλλος άνθρωπος, άλλη ζωή, άλλες ιδέες άλλη, ορεξη άλλη νοημοσύνη. ΤΙΚ ΤΑΚ ΜΑΛΑΚΑ. Διαφορετικό μυαλό με το ιδιο όνομα και φάτσα. Οπότε ας αλλάξω μάσκα. Θα βάζω μια την φορα, αν τις βάλω όλες μαζι θα σκάσω. Θα μου κάψουν το πρόσωπο. Την φωνη μου θα την κρατήσω. Δυνατή, ενοχλητική, ασταθής.

  Και αν με ρωτήσεις γιατι ολο αυτο πρεπει να γίνει έτσι, ξέροντας οτι δεν θα με ρωτούσες έτσι κι αλλιώς, θα σου έλεγα οτι για ολα φταις εσυ, ο αλλος, αυτη, εκείνο... εγω; εγω γιατι; τι έκανα εγω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου