Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Σκάσε



Ε σκάσε. Ναι, βούλωνε. 
Ποιος είσαι εσύ για να με κρίνεις. 
Πώς ξέρεις τι είδα με τα δικά μου μάτια. 

Πώς να ξέρεις εσύ το πως ένιωσα τότε και πώς νιώθω τώρα. 
Δεν ξέρεις πώς ήμουν για να δεις τι σημαίνει πρόοδος
και τι βουτιά στο κενό.  Τι πάθος και τι απάθεια.

Αν σε ενοχλεί τόσο πολύ μια σιωπή τότε κάτσε σκέψου ποιος την προκάλεσε.  Ποια τα αίτια. 

Ειναι κάπως αδύνατον να το καταφέρεις καθώς είναι εξαιρετικά δύσκολο να σκεφτείς κάτι που δεν γνωρίζεις.

Θα γνώριζες αν ήσουν κοντά μου αλλά τότε δεν θα είχα ούτε έναν λόγο να είμαι θυμωμένος, ούτε σιωπηλός. 

Πριν με βγάλεις μίζερο επειδή χάνομαι σκεφτόμενος κάτι παραπάνω από εσένα,  πριν με βγάλεις ηλίθιο επειδή δεν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω, ή λάθος επειδή έχεις διαφορετική γνώμη από εμένα, σκέψου πως δεν γίνεται να ξεκινήσεις ποτέ ξανά από το μηδέν με την δικαιολογία ότι το παιχνίδι ξεκίνησε και εσύ δεν πρόσεχες.

Ας πρόσεχες και μην μου ζητάς ρέστα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου