Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Είσαι


Εισαι το πιο δύσκολο παζλ μου
Εισαι ενα βιβλιο που δεν θελω να τελειώσει ποτε
Εισαι το φως που μπαινει απο τα κλειστά παραθυρόφυλλα τις μεσημεριανές ώρες
Εισαι οι δείκτες στην πυξίδα και στο ρολόι μου
Εισαι το τσιγάρο που μου λείπει 
Εισαι η αγαπημένη μου οδός στην μίζερη αυτη πολη 
Εισαι ο λόγος που φαίνονται οι φλέβες μου
Εισαι ο καφές μου
Εισαι η ευχή μου πριν πέσω για υπνο 
Εισαι η σκέψη μου οταν ξυπνήσω 
Εισαι το χαμογελο μου 
Εισαι η πιο πρωτότυπη ιδέα μου 
Εισαι οι σταγόνες στο ντους μετα απο μια βρόμικη μερα
Εισαι το αεράκι στην έρημο
Εισαι η σκονη στην σοφίτα
Εισαι ο εφιάλτης που δεν θα με πείραζε να ξαναδώ
Εισαι το καμένο φιλμ μιας φωτογραφίας που τράβηξα απο ψηλά
Εισαι κόκκινο φως
Εισαι ενας ραγισμένος καθρέφτης
Εισαι μια σπασμένη κλεψύδρα 
Εισαι η ταινια που θα δω τόσες φορές 
Εισαι το τραγούδι που θα ακούσω άλλες τόσες
Εισαι ολα αυτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου