Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Σκουπίζοντας Σκέψεις

Όλοι μιλάμε με τις ίδιες λέξεις. Ξέχασα να μου πω σ' αγαπώ. Τι τραγούδι ακούς και ποιος νυστάζει; Εγώ νυστάζω. Θες να με βοηθήσεις να φτιάξουμε ένα κάστρο απο μαξιλάρια και σεξ; Τι θα κάνεις μετά; "Βλέπουμε". Στο βλέπουμε θα μείνουμε. Κοντινό μέλλον. Πειράζει; Μόνο εγώ δυσκολεύομαι; Οι καταστάσεις δε βοηθούν στο να πείσω όσους βρίσκονται στην απ' έξω. Χρειάζεται άραγε; Είμαι σίγουρος ότι αν τους πλασάρω ένα χρυσοτυλιγμένο κουτί γεμάτο σκατά, λέγοντας τους ότι είναι σοκολατάκια, όχι μόνο θα το δεχόντουσαν, αλλά θα τα έτρωγαν με κομψή λαχτάρα. Αλλά σέβομαι. Είναι σημαντικό να σέβεσαι. Το θυμάσαι; Αν έχεις κάτι να πεις πρέπει να το φωνάξεις ευγενικά για να ακουστείς. Η κακή συμβουλή της ημέρας. Μα κανείς δε δέχεται συμβουλές. Είτε αυτές είναι καλές, είτε όχι. Αυτοί γνωρίζουν καλύτερα. Αυτοδίδακτοι λεβέντες.
Δακρύζω από συγκίνηση. Ακούω παράσιτα. Σταματήστε να μιλάτε. Ο αέρας βρωμάει ειρωνία και μοσχομυρίζει σαρκασμό. Έφτασες μέχρι εδώ. Είτε αυτό είναι στο τέλος αυτής της σελίδας, είτε εδω μπροστά μου. Το περίμενες; Ούτε εγώ. Θα τα πούμε ξανά σε κάποια άλλη σελίδα. Τώρα πρέπει να σκουπίσω τις σκόρπιες σκέψεις μου. Τα λέμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου