Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Το Δύστυχο Happy End


Προσπάθησε να με ακολουθήσεις γιατι ειναι περίπλοκο.
Αρχη, μέση, τελος.
Σωστά;
Λάθος.
Μεγάλο λάθος.
Δεν υπάρχουν ολα σε καθε ιστορια.
Μπορει να μην υπάρξει και τιποτα.
Προσπαθούσα να το καταλάβω και νομίζω πως φτάνω.
Δεν ειναι υποκειμενικό το ζήτημα αλλα μπορει να υπαρχει ιστορια αποσπώντας κομμάτια της τριαδας. 
Οι αποφάσεις ειναι πολυ εύκολες οταν ξερεις που πατάς, αν μιλαμε για εμένα. Επιτελους λόγια σταράτα. 
Επιτελους πήρα τις λεπτομέρειες αφήνοντας την ουσία γιατι στην τελική οι λεπτομέρειες έχουν την σημασια.
Απέσπασα κομμάτια της, αγκάλιασα τις ιδέες της, την σκέψη της και εκεινη.
Έφυγαν τα αποθυμενα.
Μίλησα και άκουσα.
Τα είπαμε για πολυ ώρα δεν λεω.
Απο τα ωραιότερα όνειρα που εχω δει.
Παει τελείωσε, την επόμενη φορά το επόμενο.
Ειμαι ικανοποιημένος.
Μπορει να μην κλείδωσα την πόρτα αλλα την έκλεισα.
Ο "εγωισμός" δεν ειναι μια λεξη που με χαρακτηρίζει.
Θα εχω να θυμάμαι το μάλλον τελευταιο φιλί με γεύση κόκα κολα που εγω σε εκανα να εχεις, και μια ερώτηση... 
Τα ματια σου έγιναν γκρίζα, ηταν λόγο αυγής ή το οφείλεις σε εμένα;
Ας κλείσω με απουσιοποιητικα λοιπον για να εξηγήσω τα παραπάνω.
Όπως έκανες και εσυ άλλωστε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου